måndag, juni 02, 2008

The summer heat

I always forget how hot the summer's are (and you non-swedes have no right to laugh :M 30° Celsius is excruciating) and I need a new sun block. My shoulders are already burnt and they're stinging :(

Äsch, nu är jag för lat för att skriva på engelska. Måhända att jag orkar översätta det senare men nu är det svenska som gäller.
Jag kidnappade Mr. Andy och Ms. Emelie och förde mina fångar in mot staden där det var tänkt att äta glass. Dock hamnade vi på Italia istället, det såg helt enkelt så mysigt ut. Vårt sällskap växte när Emil kom, och efter ett tag även Timmy. Jag tyckte det var väldigt mysigt, det får vi göra om någon gång =D
Övningskörde lite på kvällen och jag tycker det gick bra. Fickparkering och landsväg, piece of cake ;)

2 kommentarer:

Jon Snow sa...

you're not allowed to whine until you live in australia. try 45-50 degrees summers and winters like your summers :O bbrrrrr i can already feel the cold in europe ;)

Anonym sa...

Jag tycker också vi får göra om det! Och jag tänker inte lämna huset utan min solfjäder hädanefter