onsdag, maj 24, 2006

Trötthet

Har funderat lite på varför jag är så trött hela tiden. Jag kom fram till tre svar
1: Järnbrist
2: Dålig sömn p.g.a. solen
3: Jag fryser hela tiden

Vi har lärt oss på naturkunskapen att mycket av energin går åt till att hålla värmen. Jag fryser hela tiden (svinkallt i skolan, ännu värre hemma)

Mitt hår är nästan helt rakt idag. Något B?

Stannade hemma från skolan och läste på till naturprovet. Kunde inte hålla på så länge eftersom mina fingrar blev helt blå. Jag längtar till värmen hos mamma

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag fryser också, men det är helt ok. Stefan sa nåt roligt idag: "Om ni behöver hjälp är det bara att skita!" Sen klargjorde Alva Geniet att han hade sagt "hojta". Oh well.

Anonym sa...

Super color scheme, I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
»