måndag, december 18, 2006

Referat

Sitter i skolan, ska egentligen skriva ett referat man jag orkar inte. Har sovit sammanlagt 10timmar i helgen.

I lördags var det dags för konsert. Jag ankommer till tågstationen och noterar att det inte går något tåg. Istället får vi åka till Trollhättan och åka buss därifrån. Väl framme träffar vi Robert och äter på McDonalds. Vi åker till Musikens Hus och ställer oss i kö (typ två timmar för tidigt. Det var svinkallt). Trots låga förhoppningar var bandet faktiskt bra. Vi stannade och pratade lite med sångaren efteråt. Pappa kallade oss groupies.

Igår var det min födelsedag. Släkten kom, Sara blev rik och sen var det pizza på Italia. Natten var fylld av mardrömmar och idag mår jag inte bra.

Imorgon slutar skolan. (okej, egentligen på onsdag men jag skiter i avslutningen)

Inga kommentarer: