torsdag, juni 01, 2006

Fucking sol

Speedcyklade (på Annas cykel) till Kvantum och köpte hårfärg idag. Det tog fem minuter från skolan och dit. Mwahahah. Sen satt vi ute i solen lite, kanske i en kvart eller så. Jag lyckades bränna mina arma armar. Solen är ond och borde utrotas. Jag hoppas den har brunnit färdigt snart. Fuck you sol.

Naturprov idag. Gick inte speciellt bra, vem bryr sig om naturkunskap? Emelie svarade iaf övergödning på allting och man kan ju hoppas att det är rätt någonstans.

Var på torpahallen förut, skulle se om de hade något vax. Det hade de tyvärr inte så jag köpte en Nogger Black. När jag betalade i kassan fick jag nått konstigt kex som heter Cracker. Vågar man äta?

Idag är mitt hår mjukt och gott. Allt tack vare balsamet mor har köpt. Puss på dig

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag brände mig lite också :(

Anonym sa...

Hallo I absolutely adore your site. You have beautiful graphics I have ever seen.
»